Stěhování středních a velkých firem

Podívejte se na schéma ideálně naplánovaného stěhování. Pokud potřebujete naše služby rychleji, nic se neděje – máme velký vozový park a dostatečný počet kvalifikovaných pracovníků.

Plánování

Nejlépe 2 týdny – 3 měsíce dopředu
(podle velikosti firmy)
  • Rozmyslete si, jaké stěhovací služby potřebujete a domluvte si bezplatnou návštěvu obchodního zástupce.
  • Nevíte-li si rady, obchodní zástupce vám se vším poradí. Nechte si vypracovat cenovou nabídku.
  • Zarezervujte si předběžný termín stěhování. Vše dokážeme zařídit tak, abyste nemuseli zastavovat chod své firmy.

Stanovení harmonogramu prací

1-3 týdny předem
  • Náš obchodní zástupce s vámi domluví plánovací schůzku.
  • Podle ní připravíme harmonogram stěhování podle vašich požadavků.
  • Společně domluvíme detaily celého procesu a případných změn. Závazně potvrdíme termín stěhování.

Balení a úklid

Cca 7 dní předem nebo dle vašich požadavků
  • V dostatečném předstihu vám zdarma dovezeme a zapůjčíme vhodné krabice na stěhování.
  • Rádi vám připravíme také popisné štítky pro označení krabic, nábytku nebo výpočetní techniky.
  • Balení šanonů, dokumentace a archivů můžete provést buď sami, nebo je nechat na nás. Nabízíme vám profesionální asistenci před stěhováním. 1, 2 dny před převozem vám dáme k ruce zkušené specialisty, kteří vám s přípravami pomohou.
  • Cenné dokumenty nebo jiné předměty, které nesmí přijít do rukou nepovolaným, stěhujeme v "SAFE" režimu. Zapůjčíme vám speciální plastové krabice s víky a 2 originálními číselnými pečetěmi.
  • Můžete využít také naše další stěhovací služby – kompletní profesionální balení, ekologickou likvidaci věcí, které nebudete převážet, nebo úklid.

Stěhování

  • V den stěhování k vám přijede náš tým v čele s vedoucím zakázky, který bude po celou dobu stěhování organizovat. Zdarma zajistíme zábory na parkování jak u vaší firmy, tak i v místě určení.
  • Provedeme práce dle předem domluveného harmonogramu. Odpovědným pracovníkem je vedoucí zakázky a obchodní zástupce.
  • Celá zakázka je po celou dobu pojištěna do výše 10 miliónů Kč. Odborně demontujeme nábytek, dle potřeby jej zabalíme a připravíme ke stěhování. Výpočetní techniku, servery, racky zabalíme do kvalitních obalových materiálů určených ke stěhování křehkých věcí.
  • Vše pečlivě vyskládáme do polstrovaného stěhovacího vozu a převezeme na místo určení.
  • Na novém místě rozmístíme vaše věci podle plánků, které společně připravíme. Nábytek smontujeme a instalujeme na vámi určeném místě, výpočetní techniku odborně zapojíme.

A je to!

  • Nepotřebné obaly po skončení stěhování odvezeme a ekologicky zlikvidujeme. Nabízíme vám i ekologickou likvidaci či výpočetní techniky a skartaci starých dokumentů.
  • Věci, které zatím nemáte kam dát, rádi uskladníme v našich skladovacích prostorech.
  • Za stěhovací služby zaplatíte fakturou, hotově a / nebo platební kartou oproti daňovému dokladu.
  • Pro prázdné krabice na stěhování si přijedeme ve smluveném termínu, nic nemusíte vybalovat narychlo.

Domluvit si 
prohlídku

Přijďte se na kanceláře podívat osobně a dejte si s námi kafe. Provedeme vás budoucností vaší firmy. V souvislosti s přístupem na Stránky nejste povinni poskytnout společnosti své osobní údaje, ani např. elektronickou adresu. Pokud při případné komunikaci mezi Vámi a společností získá společnost z povahy věci Vaše kontaktní údaje, pak je společnost nepoužije k jinému účelu, než k případné komunikaci s Vámi.

Zavřit